Zwroty

Zwrotów zakupionych przedmiotów można dokonywać w ciągu ustawowych 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 r. „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 r.), klient może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie www.sexplaza.pl bez podania przyczyny.

Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie, lub wysyłania Wiadomości elektronicznej na adres kontakt@sexplaza.pl w terminie 14-tu dni od wydania zamówienia.

Bezpośrednie koszty zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje gdy przedmiotem zakupu jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte przez klienta po dostarczeniu.

Prosimy pamiętać że zgodnie z Art. 38 ustawy produkty takie jak bielizna osobista, środki higieny intymnej oraz wszelkie przedmioty które mają styczność z miejscami intymnymi i są dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, ze względów higienicznych nie mogą zostać rozpieczętowane gdyż nie można ich wprowadzić ponownie do sprzedaży. Usunięcie opakowania jest równoznaczne z użyciem produktu i rezygnacją przez klienta z możliwości odstąpienia od umowy.

Sklep zwróci Klientowi w terminie 14 dni całą uiszczoną przez Klienta należność przy zakupie.

Zwrotu asortymentu w przypadku odstąpienia od umowy należy dokonać na adres: kontakt@sexplaza.pl  Gr8 Commerce sp. z o.o. ul. Krakowska 76 33-100 Tarnów.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu zamówienia, Klient znajdzie w nim w asortyment niezgodny z umową (np.  uszkodzony, niekompletny itp.), powinien zgłosić reklamacje według swojego wyboru: do Biura Obsługi Klienta lub do Biura Firmy (w przypadku odbioru towaru w Biurze Firmy).

W uwzględnionych reklamacjach zostanie do klienta przesłany towar pełnowartościowy zaś towar uszkodzony zostanie odebrany od klienta. Koszty wymiany ponosi Sklep, do wysokości kosztów najtańszej przesyłki oferowanej w Sklepie.

Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane przez Biuro Obsługi Klienta, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji.

W przypadku braku możliwości wymiany towaru (na przykład z powodu wyczerpania stanów w hurtowniach), Sklep gwarantuje zwrot kwoty, jaką zapłacił Klient. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji w sposób wybrany przez Klienta.

Wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją producenta przez okres 24 miesięcy od momentu zakupu. Reklamacje z tego tytułu przyjmuje Biuro Obsługi Klienta.